вторник, 11 октомври 2011 г.

Панирани "жабешки" бутчета

     Лека закачка с която можете да изненадате гостите си! :)))
Продукти
за тестото:
200гр.майонеза
200гр.заквасена сметана
350гр.брашно
за пълнежа:
500гр.кайма (смес)
2 глави лук
5-6скилидки чесън
сол и черен пипер
за "декора":
1 пак.солети
1 яйце
галета
олио за пържене

От майонезата,сметаната и брашното се замесва меко,елстично тесто.
Каймата се измесва с настъргания лук,пресования чесън,сол и пипер на вкус.
Тестото се разточва на пласт с дебелина 0,5см и с чаша се изрязват кръгчета.
На всяко кръгче в средата се поставя солета,отгоре се поставя лъжица от каймата и тестото се загръща и залепва във вид на пирожка(краищата на солетата остават да стърчат от двете страни).
С остър нож се разполовява през средата.Получават се две "бутчета",които се потапят последователно в разбито яйце и галета,и се изпържват в сгорещена мазнина.Изваждат се на хартия да се отцеди излишната мазнина и се поднасят със сезонна салата.

13 коментара:

Габи каза...

Много ефектна и несъмнено вкусна рецепта! Още от заглавието ме развесели и с интерес я изчетох :) Благодаря, че я сподели с нас! Хубав есенен ден ти пожелавам!

Роси каза...

Весе,супер оригинално!А сигурно и много вкусно!Постъпковите снимки са много полезни в случая!

Сърдечен поздрав!

ninfil каза...

Интересна закачка! И много весела!
Браво,добре си се сетила!

DryThyme каза...

Много ми хареса :))) Интересна идея :))

pep-4o каза...

Много оригинално, Весе! Пък и щом е с кайма вътре - още повече ми харесва предложението ти!

Мариета каза...

Много оригинално и изненадващо ястие, поздравления и от мен!

Черпак с мерак каза...

ВЕСИ, страхотна рецепта и много лесна ми се струва.За гости е страхотна .
ПОЗДРАВЛЕНИЯ И БЛАГОДАРЯ ,ЧЕ Я СПОДЕЛИ!

fedora каза...

На външен вид прилича на бразилските coxinhas (пилешки бутчета), но само на външен вид. Чудесна плънка и предполагам, "жабешките" бутчета са също толкова вкусни, колкото и "пилешките", които съм яла. :)

Хубав есенен ден, Веси :)

Kokona каза...

Хахаха, Весе, много хитро, бе! В първия момент като видях жабешки бутчета бързам да чета за какво иде реч, че мъжа ми от години все повтаря, че трябва да опита такова нещо, а то било закачка, ама много интересна. Определено ще я използвам.:) Ще поканя гости на жабешки бутчета :Р

vesi4ka каза...

Благодаря на всички!
Усмихната и уютна вечер ви желая!

Гуинет каза...

Веси, много ми хареса това предложение - оригинално, а, не се и съмнявам, и вкусно!
Поздрави и хубави почивни дни!

Галя Давидова каза...

Страхотни са. Вчера ги видях и снощи решихме да ги направим, голяма игра падна с децата, едното слага солетите - ту в тестото ту в устата, другото слага каймата, само забравих да ги панирам направо така ги пържих и станаха страхотни. Вече, може би една трета от Вашите рецепти съм правила. Всички са страхотни. Благодаря Ви, че ги споделяте с нас.

Анонимен каза...

Каймата отвътре не остава ли сурова??Яна